Friday, July 6, 2012

Malam Tautan Kasih DiPAC ..

Assalamualaikum...

Hye ! nak bgtaw nie..kitaorg baru jer balik dari Malam Tautan Kasih (MTK) anjuran DiPAC punya..hehe...sem nie tema diaorg Arabian Night..tak sama mcm sem lepas...sem sblm nie diaorg guna tema 60-an...utk hari nie, oleh sebab tema diaorg Arabian Night, aku pun memutuskan utk memakai jubah buat pertama kalinye sejak aq lahir...hoho *propa sgt... nk tngok tak muka aku pakai jubah?? tp, kalau buruk jgn kutuk taw..hehe

Orite...sengetkan kepala anda utk tngok gmbr nie..hehe...sbb aku tak reti plak nak rotate bler da upload kat blog nie...nmpk tak muka poyo aku tangkap gmbr nie ?? hehe..utk pengetahuan korg jurugambar yg berwajib utk gmbr nie ialah Miss Fatin Farhana..hoho..jap2 aku tunjuk orgnya yg mane 1..

Haa...nie la dia mkcik tu ! Comel kan??


Kami berdua..hehe...abaikan gmbr nasi kat tepi tu...maklum la..excited nak bergmbr smpai pula nak alihkan bekas nasi tu..hehe

Yg pasti event DiPAC mmg THE BEST laa !! cuma sem lepas punya lagi meriah dari sem nie...nak taw sbb pe ?? sebab masa tu aku ngan kwn2 aku yg jadi dak part one..pastu kitaorg yg kena buat persembahan...hehe...k la..nak cite tu jer dulu...nyte2... 



No comments:

Post a Comment