Saturday, November 24, 2012

Cerita Aku

Assalamualaikum..

Hola ! Emm..hari nie nak cite ape eh ? tetiba lupa jap nak cite ape..hehe..Ok..mula2 nak cite pasal sorg mamat nie..Name dia takyah la sebut ekk..biar aku jer yg tahu..dia kata dia suka kat aku..dia kata dia slalu stalker fb aku..aku pun mcm ok jugak kwn dgn dia..dia mintak no..lepas aku fikir panjang aku bagi jugak..tapi masalah dia nie satu jer..kalau bole dia 24 jam nak msg aku..kalau aku takde kredit dia selalu nak call jer..tu la plak yg aku malasnya..da la kredit aku tak byk..aku plak tgh sengkek..muahahaha..lagipun aku kdg2 malas nak msg org..aku lagi suka biar hp aku sepah2 jer..lagipun mak aku tak berapa suka kalau aku asyik "Gayut" jer..tak psl2 aku jugak yg kena marah dgn mak aku nnt..kan3...aku nie da la susah nak suka kat org..tgk la dulu cmne..aku kena pertimbangkan jugak perasaan sorg2..err..gaya aku cite mcm poyo jer..hehehe..

                                        

Lagi satu cite..abg kita da tegur kita semula..shukenya-shukenya *GEDIK* maksud aku bukan abg betul2..abg angkat jer..aku tak msg dia lepas dia da ada gf..yela..taknak mengganggu kan..nnt tak psl2 gf dia kejar aku dgn penyapu plak kang..aku jugak yg susah nnt..tapi oleh sebab dia ckp dia da anggap aku mcm adik dia..ok la tu an..tak la aku ragu2 lg..hehe...emm..sedar tak sedar, ahad dpan aku da nak balik Melaka da..sedih wooo..tak rela lagi nak tinggalkan rumah tersyg nie..

            

*Bajet rumah mcm whitehouse kejap* hehehe...serius nie..aku tak sedia lagi nak balik Melaka..nak stay rumah lagi..tak sanggup nak hadap sem baru nie..mcm susah jer..tapi aku tetap akan usaha..taknak menghampakan parents aku..mungkin sem lepas aku tak cukup usaha lagi agaknya..tapi sem nie aku akan cuba buat yg terbaik..Insyaa Allah..doakan yg terbaik jer.. :) k la..nak g beli topup dulu..bubbye..

No comments:

Post a Comment