Friday, November 9, 2012

Result OH Result

Assalamualaikum...

Hey, hari nie aku nak cite yg result exam aku da kuar..yg penting aku agak sedih jugak..once more aku ada lagi paper yg kena repeat..sedih woii ! kali nie aku repeat paper pad jugak..tapi PAD190 la..PAD120 aku da lulus da..muahahaha..tapi yg paling best, aku lulus akaun woii ! dpt B- lagi tu.. sedangkan subjek tu la yg aku paling lembab + bangang skali..dlm kelas semua quiz dgn test aku fail..konfem2 la carry mark aku pun sikit kan..aku rasa mcm harapan utk aku lulus tu agak susah jugak..tapi Alhamdulillah..aku lulus jugak..bersyukur rasanya..tak sia2 aku study hard utk subjek tu..hehe..hasilnya berbaloi..tapi harapan aku utk lulus semua subjek tu plak kecundang..ape bole buat nasib badan..eh, tadi mula2 aku rasa mcm nak blogging..skrg nie tetiba takde mood plak..lupa nak ckp..sem depan aku still duduk kolej lagi la..*wee ! jimaat belanja aku 1 sem..oleh sebab kemungkinan sem depan last aku duduk kolej, jadi tak payah la nak g aktiviti kolej sgt kan..hehe..emm..da la..mood nak blogging da hilang..aku tak taw nak cite ape lg..bubbye

No comments:

Post a Comment