Monday, May 14, 2012

Akhirnya ! permohonan anda berjaya !

Assalamualaikum...

No. Pelajar : 2011115969
Nama Pelajar : NURUL HIDAYAH BINTI OSMAN
Semester : 20124
Kolej Yang Dipohon : TUN ALI
Status Permohonan : PERMOHONAN KOLEJ BERJAYA


Alhamdulillah....akhirnya kuar gak keputusan permohonan kolej aku..dan aku dpt kolej..fadz, atyn, echa ngan fiqa pun dpt kolej gak..cume tinie jer aku tak taw sebab tak dpt nk contact dia..hehe..takut jer tak dpt kolej..yela..kalau tak dpt aku da kena fikir2 nak cari rumah sewa kat mane da..





kalau la dpt umah cmnie kan best..comel kot..haha...yg paling lawaknya aku ngan Fiqa da siap rancang apa nak buat kalau tiba2 kitaorg tak dpt kolej..kitaorg da siap buat perancangan masa hadapan bagai..nak duduk rumah yg siap ada perabot, ada wifi (senang nak on9 nnt an)..dan yg paling penting kitaorg boleh masak sendiri nnt..haha..mcm best plak kalau duk rumah sewa nie..Fiqa da siap ckp psl nak msk gulai lagi tu..bila tengok2 balik msg kitaorg rasa nak gelak pun ada...sumpah lawak...muka2 pasrah kalau tak dpt kolej la katakan..yg dgn Echa lagi la..kitaorg da sia fikir..mcm mane la masa hari pendftrn utk sem 2 nnt?? takkan la kitaorg nak merempat plak sebab tak dpt kolej..benda tu la yg kitaorg da fikir..pape pun kitaorg bersyukur sgt sbb masih dpt kolej..nmpk tak yg kitaorg nie 'rajin sgt' g event2 kolej..haha...konon..k la..nak fokus kat chat..bubbye ! 

No comments:

Post a Comment