Wednesday, May 2, 2012

Err !!

Assalamualaikum..

Ok..aku mmg suka perkataan 'err' tu..kalau ada benda yg aku tak taw ataupun malas nak bagitau mmg aku akan letak perkataan tu jer..hehe..hari nie aku diserang sakit tekak...ergh ! benci kot..tak suke...tak suke..ceh...gedik plak minah nie...aku tak gedik ok..cuma kdg2 jela bila perangai mengada2 aku dtg....huhu..em..skrg nie aku nga tunggu result kolej aku kuar..harap2 sgt dpt kolej yg agak best utk sem 2 nie...kwn2 aku yg duduk kat kolej tun fatimah ngan lekir result diaorg da kuar da..aku n kwn2 aku yg duduk kolej baru maybe lmbt sikit dapat result kot...tak sabar plak nak masuk sem 2..kali nie aku akan cuba study betul2..time study kte study..time jalan kte jalan...time main kte main..haa...mcm tu la yg bagusnya..


Hey2..sabtu nia aku nak kuar jalan2 dgn kwn aku...eee...tak sabarnya..aku nak kuar dgn echa..haa..yg nie la makcik echa uh..da sebulan kami tak bersua muka...hanya bertemu dimukabuku jer..dan di handphone kesayangan aku..hehe


Aku ajak adik aku sekali..yela..buat teman aku....kteorg nak g midvalley nnt...aku agak pelik sebenarnya sebab mak aku bagi plak aku nk kuar g mid kali nie..dulu aku nak follow kwn2 aku g midvalley gak tapi dia tak kasi..ntah kenapa kali nie dia bagi plak...sungguh ! pelik bin ajaib aku....aku ada ajak kwn2 aku yg len iaitu fiqa, tini, fadz n atyn join sekali tapi diaorg busy plak...takde rezeki la kami nak berjumpe..takpe..kita jumpa kat Melaka je nanti ok..harap2 dpt 1 kolej nnt..hehe..em..bila diaorg tak dpt g, niat dihati aku nak ajak kwn2 aku yg kat sini..tapi bila pk2 balik nanti aku tak dapat nak layan kwn2 aku ngan adil sebab echa bkn kenal kwn2 aku pun...konfem nanti senyap jer..haha..jadi sebagai langkah berjaga2 aku batalkan jela niat aku tu....kami bertiga pergi pun da cukup la...yg penting aku nak amik gmbr byk2...sebagai kenangan...em..k la..tu jer..bye..

         

sebagai perhiasan je nie..hehe :)

No comments:

Post a Comment