Saturday, May 26, 2012

Assalamualaikum..

Ok..lame gila aku tak update blog aku nie sbb KEMALASAN menguasai diri..haha..da berhabuk da agknye ken..lantak la..blog aku..suke aku la bila aku nak update ke taknak ke..hey2 ! hari nie aku jumpa kwn2 baik aku masa kat sekolah menengah dulu utk kali yg ke-3 rasanya semenjak aku mula cuti..mereka ialah Ika, Jia ngan Kalsom..sumpah best GILOS ! aku rindu sgt dgn diaorg..bila da jumpa rasa mcm taknak balik jer..tak puas lagi berborak..emm..dulu aku ada rancang nak g KL ngan kwn aku kat u, ECHA n KECIK..tapi tak jadi kerana ada sebab2 yg tak dpt dielakkan..now, aku ngan kwn2 baik aku iaitu IKA ngan JIA cadang nak g KL jumaat nie...kteorg nak jalan sampai lebam..hohohoho..tak sabar sgt nak jln2 dgn diaorg.. 1 June 2012..can't wait for that date !! meet yaa !! lots of love from your friends..bubbye ! :)

No comments:

Post a Comment