Friday, October 26, 2012

Akibat Lama Tak Update Blog

Assalamualaikum..

Puuuhhhhh............puuuuhhhh......ok..kasi tiup sikit blog aku..bersawang da..byk benar habuknya..mmg berzaman da aku tak update ini blog..malas seyh semenjak aku rajin bertweet nie..rasa mcm2 benda aku da cite kat twitter jer..tu yg malas nak update blog tu..haa..camtu la cite dia.. *padahal takde sape tanya pun kan..sibuk je nak cite..tiba2 kebosanan melanda diri plak..rasa teringin benar nak buat post baru kat blog aku yg sememangnya tak upgrade mcm blog org lain nie..huhu....skrg nie aku nak cite yang aku da pun menamatkan semester dua kat UiTM Alor Gajah *Give me a clap guys ! lambat plak den cite..padahal da seminggu da aku jadi penanam anggur berjaya kat rumah nie..bila duduk rumah jer mmg jimat sentiasa la kan cite dia..ada rm1 dlm poket pun masih boleh hidup lagi sampai hari nie..

             

Besar gambar duit aku tu..hehe..actually aku baru jer tamat final exam seminggu lepas..iaitu pada 19 Oct..aku tak taw la mcm mana result aku nanti..but aku harap sgt kalau bole takde 1 paper pun yg akan fail..amin..amin..amin...lagi 1 benda, cuti sem kali nie sebulan je la..tak puas rasanya duduk rumah nie..kalau bole nak cuti 2 bulan jugak..(nak cuti pnjg2 g jadi pemilik UiTM ok) bila da duduk rumah nie..start la hati, limpa, jantung, buah pinggang dan sebagainya start merindukan kawan2 kat sana..ape la agknya yg diaorg tgh buat skrg nie?? entah da mkn ke belum..tido cukup ke agaknya..entah da mandi ke belum.. *terasa mcm mak2 plak..ngee~ yela..tiap2 hari makan sepinggan, tido sebantal, jalan sekaki dgn diaorg..takkan la takde sekelumit rindu pun kan..sikit mesti ada..haha..masa sem dua nie mcm2 benda berlaku..lebih harok cite dia drpd sem 1 dulu..kalau nak cite pun panjang sgt..biarlah sesiapa yg berkenaan jer yg taw..kira mcm2 jugak la dugaan dan rintangan yg menghalangi..tapi aku dan rakan2 seperjuangan tetap menempuhinya dgn tabah dan sabar.. *cite da mcm org pergi berperang pun ada..nie la jadinya kalau dibiarkan aku merapu meraban sorg2 tanpa kawalan org dewasa kat blog nie..haha..

                               
                              nie la muka aku time membebel...comel kan ? *perasan !

ok la..penat da membebel..lain kali kalau aku ada mood aku update lagi ok..kbaii

No comments:

Post a Comment