Sunday, August 12, 2012

Majlis berbuka puasa bersama classmate baru

Assalamualaikum..

Hey2..aku nak cerita yg hari khamis lepas kan aku g berbuka puasa dgn classmate baru aku utk sem nie..yela..dulu aku kelas B..sekarang aku kelas E..sory la lambat sikit update..maklum la..baru ada mood nak update blog..hoho..sebelum nie malas..nak tengok tak muka classmate aku ? jap2..

                   

Haa..yg nie la..comel2 jugak kan mereka nie..nie first time kteorang ad event dgn dak kelas..sebelum nie tak pernah ada pun..betul la bulan RAMADHAN nie mmg membawa seribu keberkatan an..hehe *eh, ape kena mengena??..suddenly kelas nie boleh unite plak kan..kawan aku si afiqahamira287.blogspot.com nie pun ada sekali..walaupun dia da tukar kelas G tahun nie tp dia masih dijemput sebagai mantan classmate kami utk memeriahkan lagi majlis kami yg tak seberapa nie..hehehe..jap2..nak tunjuk orgnya yg mana 1..

                         

comel jer makcik nie kan?? dari dulu sejak kali pertama aku kenal dia pun mmg mcm nie la saiz dia..tak membesar pun..haha..eh, sory mkcik..hehe..lupa nak ckp, kteorg berbuka kat Pengkalan Balak jer..ok la kan..kira jauh sikit dari UiTM Alor Gajah nie..berbuka sambil tengok laut rasa awesome sgt ! ok..nie sedikit gmbr kenangan kami ketika berada ditepi pantai..

                   

                   

                   

                  

                   

ok..ckup la tu..nak tengok gambar yg lain g tengok kat fb aku je eh..emm..lepas kteorg berbuka tu kteorg g main bowling kat MITC..mula2 cdg nak main kat Mahkota Parade..tapi tak jadi sebab kteorg takut tak sempat nak balik nanti..so, kami decide nak main bowling kat MITC jela..janji ada kan..ok..sedikit gmbr kenangan masa kat tmpat bowling..

                  

                  

                  

                 

                 

Rasanya cukup sampai di sini la saya mengupdate blog utk hari ini..hehe..goodnight..have a sweet dream u olls..bubbye..

No comments:

Post a Comment