Friday, April 20, 2012

Aku rindu korg !

                             


Assalamualaikum..

Ok..I miss u ! sumpah aku rindu..tapi miss aku nie bukan utk seorang hamba Allah jer..ramai ok..aku rindu sume kawan2 sekolah aku dulu..especially kawan2 rapat aku and beberapa special person yg pernah muncul dalam hidup aku nie..aku anggap korg special sebab korg antara org2 yang berjaya mengetuk pintu hati aku yang keras mcm batu nie..huhu..yeke ? ntah la..ok..org 1st yang aku nk rindu ialah someone yg aku nk panggil A jela..xnk la bgtaw name sbnr..rahsia aku kan..tipu la kalau aku kata aku tak rindu ko langsung..ada la sikit..rindu gak masa ko suke gedik2 dgn aku dulu..rindu masa ko suka manja2 ngan aku dulu..rindu gak masa kita dulu2..tiba2 ko skrg menghilang..ok..aku agak sentap dgn ko..seriously ! tapi skrg aku mmg fully da lupakan ko..tak ingat ko langsung pun..haha...cuma skrg rasa nak rindu sikit..hee~ tak salah kan..org second yang aku nak rindu ialah kau si H..yela..ko la..sapa lagi..haha..yang nie pun aku kena rahsiakan..jgn tanya aku sapa nama penuh dia..rahsia...hehe..ok..dia partner aku yang paling baik masa dlm kelas form 5 dulu..walaupun sejak form 1 aku da sekelas dgn dia tapi masa form 5 la yang pling aku rapat ngan dia..dia partner terbaik aku masa dalam kelas kimia..tu sume sebab cikgu kami..dia yang bahagi2kan kteorg..kteorg mula rapat sejak tu..kadang kteorg mcm sweet kapel pun ada gak..dlm kelas kteorg akan belajar same2..hampir sume subjek kteorg same2..sampai bf aku yg krg da jadi ex aku pun jeles kot..1 benda aku nak cakap..lelaki jeles comel sgt..haha..tu berdasarkan pengalaman aku la..sambung balik cite tadi..serious aku rindu dia sgt2..tapi dia da ada gf sekarang..jeles tngok diaorg..jeles sikit jer ok..ptg tadi aku and adik aku jalan keliling kampung..1st aku terserempak ngan si A nie..2nd aku terserempak ngan si H plak sebab aku lalu depan umah dia..haha..adik aku kata dia pandang sampai senget kepala dia..aku tak perasan plak sebab ingat dia tak pndg masa tu sebab sibuk dgn keje dia..nie kali ke-2 aku terserempak dgn dia lepas aku balik dari Melaka..ko ta pernah msg aku pun wey..dulu cousin ko selalu tanya aku yg aku suke ko ke tak..tapi konfem la aku jwb tak kan..da la cousin ko tu lelaki..takkan aku nak ngaku..tapi mmg aku ada suke ko sikit dulu..aku tak taw ape yg ko da cite kat cousin ko sampai dia tiba2 tanya aku mcm tu..da tu dia pun kenal aku drpd ko jgak kan..mesti ko ada story pape pasal aku kat dia kan..takpe la..benda da lepas pun kan..aku harap kita akan jadi kawan sampai bila2 ok..last aku nak cakap thanks sebab sudi jadi kawan aku selama nie..

                               

No comments:

Post a Comment