Sunday, April 15, 2012

~ T R A V E L ~

Assalamualaikum..

Pnatnye hari nie..Hey, nk taw x?? sepanjang hari nie keje aku teman bestie aku atau name betul dia Najihah..mula2 aku teman dia g Banting amik nenek dia..lepas tu kteorg terus g Seremban sbb nak tngok adik dia kat Hospital Seremban plak..Sepanjang hari nie Jieya yg jadi driver..Keje aku duk kat sebelah dia and tngok dia drive..hohoho..senang kan?? Jieya la tu..tiba2 ajak aku teman dia hari nie..tp mcm biasa..aku kena dptkan persetujuan parents aku dulu..baru la bole pergi..kalau ta jgn harap la..haha..benda yang paling aku ta sangka hari nie ialah mak aku bagi plak aku g teman kwn aku tu..slalunya dia ta bagi..ada je alasan dia nanti kalau aku minta kuar..hehe..aku pun bila da dpt permission utk kuar mmg aku takkan lepaskan la..umpama org mengantok disorongkan bantal gitu..haha..( ta sangka bole ingat lagi peribahasa melayu walaupun da berzaman tinggal sekolah...hehe ) Utk pengetahuan korg..aku ngan Jieya nie masih lesen P lagi..dua2 lesen baru lagi..drive pun ta berapa nak betul la jugak..al maklum la kan..sepanjang perjalanan mmg kwn aku jer yg drive sampai la part nak cari parking mase kat hospital..haa !! time tu la aku plak yg drive..tu pun Jieya yg suruh sebab dia ta berapa taw cara nak reverse..masa tu kteorg da tersalah masuk..susah la jugak aku nk reverse sebab kereta2 lain parking main suka hati jer..hampir2 nak terclarkan kereta org..tp dpt diselamatkan..lepas buat 1 lagi pusingan mengelilingi Hospital Seremban uh akhirnya jumpa jugak 1 tempat parking nie..kebetulan kereta tu nak kuar..nasib baik senang jer nak parking kat situ..kalau ta mmg aku letak kat luar jela kereta uh..haha,,

Lepas tu kami pun memulakan perjalanan pergi melawat adik dia..kesian aku tengok adik dia..sakit teruk la jugak..doktor pun ta taw ape sakit dia..mula2 kata otak dia kena jangkitan kuman..tp..ntah la..doktor nie pun kdg2 bukan bole percaya sgt ken..huhu..dulu adik dia normal jer..tiba2 sakit mcm tu..sedih jugak aku tngok keadaan adik dia..pape pun aku doakan adik Jieya cpat sihat ok..nnt bole sekolah semula..dia da byk da tertinggal pelajaran...rugi nanti..Ok..that's all for tonight..thank for reading...walaupun aku tulis benda yg merapu jer kat sini..hehe :)

No comments:

Post a Comment