Thursday, April 19, 2012

Bosan

 Assalamualaikum..

Hye all..1st skali nk ucap thanks pada kwn2 yg da follow blog saya..kerjasama korg amat saya hargai..

                               

Now, masa untuk merepek..seriously ta taw nak cite ape mlm nie..tapi saya ttap nak update gak blog nie..hehe..sebenarnya bosan gila la mlm nie..online pun tade kawan nak chat..last2 saya menghabiskan masa dgn tengok cite PUTRI YANG DITUKAR youtube..bagi saya cite tu best kot..tu la cite Indonesia 1st yang bagi saya ta la terlalu merepek sgt berbanding cite2 lain..suke sgt dgn jalan cite dlm cite tu..byk suspen..yang pasti cite tu bagi aku mmg best la..bila da duk kat umah nie mmg setiap hari isnin hingga khamis, kul 2 konfem saya da terpacak depan tv tu da..haha..ok..nie ada beberapa gambar psl cite tu..

                                        

                                     

                     

                                             

                        

dalam cite nie plak saya paling suke pasangan nie..Amira dan Rizqy..sweet sgt..hehe

                              

tengok kat youtube tadi, dia punya episode banyak giler..sampai 500 lebih..tapi ta pe...saya ttap nak tngok jugak..hehe..selalunya habis je cite nie saya akan tengok cite Endless Love plak..cite nie pun best sbb saya suke dua org watak utama dalam cite tu..nie plak beberapa gambar dari cite tu..

                     

                            

              

Ok..tu jer dulu utk malam nie..hope u all enjoy baca blog nie k..abaikan kata penggunaan saya atau aku uh..sbb saya suka guna bahasa sesuka hati..hehe..thanks :D

No comments:

Post a Comment