Wednesday, August 1, 2012

Be happy..

Assalamualaikum...

Sebenarnya aku tak taw nk ckp apa skrg nie..haha...serabut betul la cik cherry nie..emm...mmg aku nga serabut pun...everybody have their own problem right?? so do I..tapi, walau ada beribu masalah pun, aku akan tetap senyum..sebab senyum tu kdg2 boleh menjadi penawar kepada setiap masalah yg kita hadapi..yg penting aku takde masalah dgn boyfie sebab aku nie pakwe pun takde..hehehe..*hidup aman gitu...

       

        

setiap org tu cantik kalau dia senyum...bak kata org tua2 senyum nie awet muda..hohoho..yg penting sekarang nie aku nga happy gak..sebab......err...adalah..hahaha..tapi, bila ada kwn2 aku yg sedih aku pun akan rasa sedih sekali dgn diaorg..mcm skrg nie..ada dua org kwn aku yg nga sedih..aku nak tlg pun tak taw mcm mane..yg aku taw bg nasihat kat diaorg jela..pastu dgr luahan hati diaorg...selebihnya aku tak taw nak wat pe..hoho..takpe la..org tua2 selalu ckp..buang yg keruh ambil yg jernih..lepas nie kita happy2 jer k..jgan sodey2..tak payah nak ingat benda yg da lepas tu...tomorrow never die..hoho..k la..nak sahur..bubbye..

No comments:

Post a Comment