Friday, August 3, 2012

Hadiah Hari Jadi

Assalamualaikum..


Cite dia ari nie aku dpt dua hadiah utk birthday aku...hahaha...*mak aih ! bataknya minah nie..haha..ok..maaf2..excited sikit..hehe..tak sangka akan dpt dua birthday present tahun nie..maklum la..kali pertama pun sambut hari jadi sendiri kat tempat lain..selama nie sambut kat rumah jer..nak tengok tak hadiah2 aku ?? haha..


nie hadiah yg pertama..yg nie bru jer dpt tadi..ada sorg kwn aku bagi..nama dia Faizal..aku tak sangka dia nak bagi aku hadiah..mmg sweet sgt..kali pertama dpt bear dari lelaki..hehe..bear nie pun comel..hehe..patut la dia sibuk ajak aku lepak2..rupa2nya sebab nak bagi benda nie..haha..thanks taw awk.. :)



Haa...yg nie plak hadiah birthday yang ke-2 yg aku dpt...yg nie kwn aku yg bagi..nama dia Atiqah..dia jugak merupakan roommate aku kat UiTM utk sem nie..dia bagi lagi awal..kalau aku tak silap masa tu baru 1 haribulan..pape pun syg ko lebih la makcik..happynya kita mlm nie..hehe..


pape pun birthday aku tahun nie pun best jugak..hehe..mcm2 benda yg tak sangka berlaku..hehe..Now I'm really happy with my own..Thanks jugak pada kwn2 aku yg da wish happy birthday kat aku..syg korg ketat2..hehe..k la..nk lyn feel jap..bubbye..

No comments:

Post a Comment