Friday, August 10, 2012

I'm sorry..

Assalamualaikum..

Ok..the story of the day...i mean today la..emm..hari nie ada org yg confess kat aku ckp suka kat aku...nmpk mcm woww kan?? dia sebenarnya nak ajak aku berbuka kat luar hari nie sebab nak ckp benda tu depan2 kat aku..tapi sebab aku taknak keluar dgn dia last2 dia call aku and ckp semua benda yg dia nak ckp kat aku..dia ada ckp yg dia takut hilang aku sebab tu dia confess kat aku..

              

Emm...berat benda nie wey..aku kena fikirkan apa perasaan dia utk setiap jawapan yg aku bagi..tapi aku memilih utk jadi kwn jer dgn dia dulu..aku tak dpt nak terima dia la sebab buat masa nie mmg aku anggap dia kawan jer..tak lebih drpd tu..and now roommate dia cerita kat aku yg dia mcm org heartbroken jer..aku bukan tak suka kau call aku selalu..aku da ckp nanti an..so, kau call aku kemudian..then, bila kau ajak keluar aku terpaksa reject..nak taw tak sebabnya apa?? sebabnya 1st aku rasa mcm tak manis kalau kita selalu keluar sama..mmg kita tak keluar berdua jer tapi nnt sampai sana kau akan duduk berdua ngan aku an?? kalau jalan2, kau akan jalan berdua dgn aku kan?? jadi sama jela mcm aku keluar berdua jer dgn kau..kita da keluar dua kali sama2..ok la tu..aku mmg tak biasa keluar dgn lelaki berdua..2nd, sebab aku fikir pasal parents aku..setiap kali aku balik rumah or call diaorg, diaorg mesti akan pesan kat aku suruh jaga diri..jgn asyik keluar jer..aku taw kau baik tapi aku masih belum percaya kat kau lagi..kita baru jer kenal kan..sebab tu la aku ckp yg kita masih dlm proses nk mengenal lagi..kau boleh sabar kan?? ada banyak lagi cara nak kenal selain berjumpa...k la..cukup cerita psl nie..bubbye..

No comments:

Post a Comment